2010-12-11

Aš grįžtu su pyragais!

Sveiki, draugai,

berods prabėgo daugiau nei 2 metai, kai nustojau rašyti BLOG'ą, ech tebūnie jis ir lieka praeity, dabar sugrįžtu su nauju "BaKe a CaKe". Kodėl kepti pyragą, nes jis skanus ir saldus, nes nuo jo pakvimpa visi namai, nes kaip gerą žiūrėti į žmogaus išraišką, kai jis atsikanda pirmą kąsnį tavo pačios kepto pyrago.
Ar aš rašysiu tik apie pyragus? ABEJOJU, bet tikrai pirmas postas bus apie stebuklingą Rudį/Šokoladainį/Brownie ar kaip jį dar bepavadintum jis vistiek - TOBULAS, o jį pagaminti taip paprasta, aišku, tai ne mano receptas, aš jį atradau Beatos BLOG'e.
Maisto gaminimo BLOG'ai dabar ypatingai yra ant bangos, kartais man atrodo, kad tuoj nuo jų visų pasidarys BLOGĄ :), bet nebandau aš pataikyti į trendinius visus reikalus, tiesiog noriu gaminti ir dalintis su jumis ne tik receptais, bet ir viskuo kas mus supa šiam pasaulyje.

Beproto jūsų išsiilgusi, Ieva :)
Bučiuoju..
einu kavos su desertuku

Komentarų nėra: