2010-12-12

PAST.. Morkų pyragas | receptas

Pradėjus rašyti šį BLOG‘ą, įlindau į savo senąjį, OMG!!! Labai juokiausi, kai kur net negalėjau patikėt, kad rašiau aš! Ir atradau vieną receptą, beje jis visiškai nerealus - Morkų pyragas. Na sakiau, kad į praeitį negrįšiu, bet žodis į žodį paste’inu iš savo senojo BLOG’o. Ok, meluoju, kai kurias vietas ištryniau, nes tai visiškai susikerta su dabartiniu mano įvaizdžiu, siaubas, aš turbūt pagaliau užaugau :), nors šis postas turbūt iš mano senojo blogo nekalčiausias :), bent jau apie alkoholį nešneku.

Skanaus :), reiks greitu metu iškepti šį pyragą, jammi!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2008 m. kovas 11 d.,antradienis

Aš galėčiau būti pati nuostabiausia žmona, nes šiaip tokia gal nieko esu ir charakteris neblogas, stipri, bet ir jautri, aistringa... Na ir aišku mano nuostabusis morkų pyragas, vien dėl jo galima būtų mane įsimylėti... Visas butas kvepia vanile, cinamonu, oi net saldu ir gera. Taigi didžiausiu malonumu dalinuosi ir su jumis, mano mielieji draugai!
Pirma, reiks daug daug morkų, nuskuskite ir sutarkuokite. Tarkuotų morkų kiekis turi buti apie 3 puodukai. Tada reiks 3 puolelių cukraus, užpilkite ant sutarkuotų morkų ir palikite 30min. per ta laika galima parūkyti, aš paprastai Reginai rašau ką ten toliau reik dėti, nes su vaniliniu cukrum ir kepimo miltelių kiekiu man bėda :). Dar vandenyje užmerkite saują džiovintų vyšnių. Tada į tarkuotas morkas įmaišykite 3 šaukštus grietinės, 4 kiaušus ir 100g sviesto, aišku, kad išlydito:). Suberkite išmirkytas vyšnias. Įmaišykite 2,5 puodelio miltų, kepimo miltelių (kažkur vienas arba arbatinis šaukštelis), vanilinio cukraus, cinamono.
Kepimo skardą išklokite kepimo popieriumi, suverskite visą gėrį ir kiškite į jau įkaitintą orkaitę. Kepame 40-50min. Temperatūra? Emm... nestipri ugnis.

Čia gaminta tada, kai dar gyvenau Antakalnyje

O rezultatas, tobulai fantastiško skonio pyragas, niamiiiii!!!
Jei kas gaminsit, ei pakvieskite mane, aš padėsiu ir paruošti, ir suvalgyti :)
Jūsų tobuloji Ieva :), šiandien kažkaip kuklumu nepasižymiu :)
Gražios savaitės ir gerų darbų!

Šitas pyragas atiteks mano naujiesiems kolegoms, nes prisižadėjau, o pažadų stengiuosi nesulaužyti!
Muah :****
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Va taip vat buvo :)
Bučiuoju..

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Oi, geras :))) Hihihi "as faina, ir mano charakteris neblogas" :)) Fainuole tu :)* Labai skaniai atrodo, kaip noreciau paragauti! Mmmm!! :)
Ieva

Ieva P. rašė...

Joa, įsivaizduok kokia aš pasitikinti savimi buvau, o kokia pasikėlusi, sakau, kai paskaičiau, man baisu pasidarė :)

Dovilė rašė...

šiaip tai čia "pragaro virtuvės" receptas..O ne jūsų..negražu, kad pasivogiate idėjas ir prisiimate kaip už savo..
http://pragarovirtuve.lt/morku-pyragas/338/

Ieva P. rašė...

Dovile, natūralu, kad aš pati nesugalvojau šio recepto, taip pat ir cheesecake'o ar dar kito. Beje, šis receptas iš laikraščio prieš 3 metus išsikirptas, tai spėju pragaro virtuvė irgi iš kažkur perrašė :)

Anonimiškas rašė...

bang bang!

bandom darom.
mamai mamos dienos proga.

:*
Ren