2011-01-08

BLOG'ų (savi)reklamos savaitė

Sveiki,

visi BLOG'eriai šią savaitę kaip pakvaišę dalinasi savo skaitomų blogų adresais, žiauriai sveikintina akcija, nes per ją atradau keletą naujų fainų BLOG'ų. Aišku, mano BLOG'as dar jaunutis ir dar augti ir augti iki tokių gigantų, kuriuos skaitau.

Taigi dalinuosi savo skaitomais BLOG'ais, aišku pirma apie maisto gaminimo:
  • Beatos virtuvė, tai turbūt pirmasis lietuviškas maisto BLOG'as, kurį pradėjau skaityti, dar tada nebuvo jos knygos, o kai nusipirkau, tada dar labiau pradėjau naršyti. Man patinka jos rašymo stilius, nors prisipažinsiu, anksčiau man Beata buvo nuoširdesnė, bet negaliu nieko sakyti, juk tobulasis braunis būtent atrastas Beatos dėka.
  • Savaitgalio randez - vous man patinka nuotraukos, taip viskas skaniai atrodo, beje tikrai kada nors padarysiu sausainiukus arba keksiukus, čia autorius nemažai receptų išpublikavęs.
  • Skonių blogas, jei rašai apie maistą, negali neskaityti šio BLOG'o, nes čia rašo ne vienas blogeris, o visi kelia savo receptukus, aišku reik atsifiltruoti gerus, nuo vidutinių, bet karts nuo karto apsilankau šiame BLOG'e.
  • Food gawker, skonių blogo atitikmuo tik angliškas, aišku nuotraukų kokybė žymiai geresnė.
  • Cupcakes take the cake, keksiukų rojus, dėl to ir noriu pirkti keksiukų skardą.
  • Žaidimų aikštelė, ateinu ieškodama įkvėpimo, beje man patinka kaip Eglė (BLOG'o autorė) rašo.
  • Viena maža virtuvė, atradau kai ieškojau apie restoraną Domm ir įsidėjau į savo bookmarksus, nors dabar neberašomas BLOG'as, bet ateinu pasiskaityti archyvų.
  • Skanu ir sveika, nes skanumynus galima daryti ir sveikus, nusižiūrėjusi kelis receptus, būtinai ką nors gaminsiu.
  • Tasty art esu gaminusi kelis receptus, patiko, tai karts nuo karto apsilankau ir čia.
  • Žaidžiame virtuvę, daug paprastų ir greit paruošiamų patiekalų.
  • Pragaro virtuvė jau senokai nieko nerašo, gal šiaip kokia pertraukėlė, bet man patinka naudingi patarimai, o ir receptų visai neblogų yra.
  • Paula Deen, kad jos pilna visur, bent jau man jos banerius rodo kiekvienam portale, net Facebook'e, moteriškė labai populiari US, tai aš dar tik pradėjau žiūrinėt, sudomino keletą receptų, būtinai išbandysiu.
  • Tarp vėjo gūsių.. sukaupta nemažai receptukų ir tikrai verta apsilankyt, o autorė patinka tuo, kad nevaidina kažkokia super kietą kulinarė, jei nesigavo tai taip ir rašo, dėl to gerbiu!
  • Išbandyti receptai, Renata (BLOG'o autorė) gyvena Italijoje, jos BLOG'as beabejo pilnas itališkų receptų, būtinai gaminsiu jos neapolietišką picą margaritą.
  • Vegan Yum Yum, niekad nebūčiau pagalvojus, kad tiek gali būt veganams skirtų receptų, o kaip skaniai atrodo viskas, dėkui Gražinai, būtinai gaminsiu ką nors iš šio BLOG'o.
Kiti mano skaitomi BLOG'ai:

Gražaus savaitgalio
Bučiuoju..

Komentarų nėra: